انواع مدل های فرش ماشینی

در این وبلاگ قصد دارم نکاتی مفید جهت خرید فرش کاشان به صورت راحت و امن و بی دردسر برای شما فراهم کنم.

انواع مدل های فرش ماشینی

۸۴۳ بازديد
فرش کلاسیک،فرش جدید کاشان،فرش کاشان جدید

فرش ماشینی در ابتدا تنها به صورت فرش کلاسیک با زمینه های قرمز رنگ بافته می شوند و اما پس از مدت زمان کوتاهی شرکت های تولید کننده فرش ماشینی تنوع بسیار بالایی را به محصولات خود دادند که با استقبال بی نظیری از مردم رو به رو شد. در این مقاله قصد داریم یا انواع مدل های فرش ماشینی را به شما نشان داده و از ویژگی های این محصولات با شما صبحت کنیم. با ما همراه شوید.
مدل های فرش
فرش کلاسیک
در ابتدا بیاید در مورد با اصالت ترین و همچنین پرفروش ترین محصولات فرش ماشینی صحبت کنیم. فرش کلاسیک نمونه ای از یک فرش اصیل ایرانی می باشد. طرح و نقش هایی که بر روی فرش کلاسیک استفاده می شود در گذشته بر روی زمینه فرش دستباف بافته می شده است. اما با مرور زمان و تولید فرش های ماشینی این نقش و نگار های زیبا بر روی فرش ماشینی پیاده شدند.
فرش های کلاسیک یکی از انواع فرش می باشد که مورد پسند تمام افراد است. این محصولات برای تکمیل دکوراسیون های کلاسیک بهترین گزینه می باشد. از پرفروش ترین طرح های فرش کلاسیک می توان به فرش های طرح افشان اشاره کرد.
فرش وینتیج
فرش های وینتیج یا کهنه نما به تقلید از فرش های دستباف با زمینه پاخورده و قدیمی الگو برداری شده است. این محصولات در دسته فرش های مدرن و فانتزی قرار داشته و بسیار زیبا می باشندو افرادی که تمایل به خرید فرش وینتیج دارند دارای سلیقه های منحصر به فردی می باشند. فرش های وینتیج نیز بر روی فرش های زیادی مانند فرش 700 شانه الی فرش 1500 شانه در حال حاضر بافته می شوند.
فرش کودک
فرش عروسکی یکی از وسایلی می باشد که والدین قبل از تولد فرزندشان با خرید آن به استقبال کودک خود می روند. این محصولات ضد حساسیت بوده و هیچ خطری را برای فرزند شما تهدید نخواهد کرد. شما فرش های عروسکی را می توانید در انواع طرح های دخترانه، پسرانه و خلاقیمت تهیه کنید.
فرش آشپزخانه
فرش آشپزخانه یکی دیگر از فرش هایی می باشد که به تازگی به انواع مدل های فرش افزوده شده است. این فرش با طرح های مخصوص آشپزخانه مانند طرح ادویه، طرح سبزیجات، فرش میوه و ... بافته می شود.
فرش شگی
فرش های شگی یا پرزبلند یکی از لذت بخش ترین فرش های ماشینی می باشد که تا کنون بافته شده است. این محصول با پرزهای بلند خود لطافت بالایی را به شما هنگام راه رفتن بر روی فرش القا خواهد کرد. از معایب این فرش می توان به نفوذ آلودگی در فرش اشاره کرد. که ممکن است زمان از بین آن کمی به طول بی انجامد.
فرش کاشان،فرش کاشان جدید،فرش پذیرایی،فرش مدرن،فرش فانتزی
خرید مستقیم فرش از کارخانه کاشان
تمام مواردی که برای شما دوستان عزیز توضیح داده شد نمونه های اندکی از طرح های فرش می باشد. برای خرید فرش ماشینی به شما پیشنهاد می کنیم تا به فروشگاه اینترنتی قالی کاشان نگاهی بیندازید. در قالی کاشان قیمت فرش ارزان بوده و ارسال محصول به سراسر ایران به صورت رایگان می باشد. همچنین محصولات عرضه شده در این فروشگاه دارای ضمانت نامه کیفیت می باشند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.