فرش وینتیج طرح گلستان

در این وبلاگ قصد دارم نکاتی مفید جهت خرید فرش کاشان به صورت راحت و امن و بی دردسر برای شما فراهم کنم.

فرش وینتیج طرح گلستان

۷۷۹ بازديد
فرش جدید کاشان،فرش کاشان،فرش مدرن،فرش فانتزی

فرش های ماشینی دارای تنوع بسیار بالایی می باشند که افراد با توجه به سلیقه خود طرح مورد نظرشان را انتخاب کنند. یکی از طرح هیی که می توان ساعت ها در مورد زیبایی آن صحبت کرد، قطعا فرش های وینتیج می باشد. فرش وینتیج یا کهنه نما  از زیبا ترین فرش های مدرن می باشند که تکمیل کننده فضای مدرن در منزل شما یا هر مکان دیگری خواهد بود. با توجه به استقبال بالایی که از فرش های وینتیج شد تولید کنندگان آن را در زمینه های متنوع و خاصی با رنگ بندی زیبا مانند فرش زمینه قرمز، فرش زمینه طلایی، فرش زمینه طوسی و ... بافته و به بازار عرضه کردند. در ادامه این مقاله در مورد نحوه چیدمان فرش وینتیج در سالن پذیرایی صحبت خواهیم کرد. با ما همراه باشید.
فرش وینتیج کاشان
ابتدا طرح های وینتیج یک گزینه برای دسته بندی فرش های فانتزی محسوب می شد که با شانه و تراکم پایینی بافته می شدند. پس از اینکه تولید کنندگان طرح و نمونه های خود را به بازار عرضه کردند با استقبال بی نظیری رو به رو شدند. چرا که زمینه فرش وینتیج رنگی جدید و  روح نواز را به منزل شما نیز می بخشد. به همین منظور شرکت های فرش ماشینی به صورت جدی بر روی فرش های وینتیج مانور داده و ان را بر روی زمینه فرش هایی با شانه و تراکم بالاتر بافت کردند.
که شما امروزه حتی شاهد فرش کهنه نما بر روی فرش 1500 شانه با تراکم 4500 نیز می باشد. وینتیج در لغت نامه لاتین به معنای کالای قدیمی و نوعی محصول عتیقه می باشد. طراحان فرش ماشینی با هنر خود امروزه توانسته اند تلفیقی از فرش کلاسیک و مدرن را در کنار یک دیگر قرار داده و باعث ایجاد فرشی شوند که تشابه بسیار زیادی به فرش های دستباف کهنه نما  و پاخورده دارد.
نمونه محصولی که در ابتدای مقاله ملاحظه می فرمایید320  شانه تراکم 1400 می باشد. این محصول گلیم فرش بوده و بسیار نرم و لطیف می باشد. ارتفاع خاب در گلیم فرش های قشقایی 5 میلی متر بوده و شما می توانید از این فرش به عنوان پوشش زیبایی برای انواع قیمت های منزل خود به خصوص محیط اتاق خواب استفاده نمایید.
الیاف مورد استفاده در فرش طرح گلستان از پلی پروپیلن بوده و بسیار باکیفیت می باشد. الیاف پلی پروپیلن نوعی الیاف مصنوعی می باشد که کیفیت آن از پلی استر بالا تر نیز می باشد. این الیاف از فرش شما در برابر تابش نور مستقیم خورشید، حرارت، رفت و آمد، آلودگی و بسیاری دیگر از آسیب های احتمالی وارد شده به بافت فرش محافظت می کند.

فرش کاشان،قالی کاشان،فرش مدرن،فرش فانتزی
خرید مستقیم فرش از کارخانه کاشان
برای خرید فرش ماشینی با یفیت و همچنین طرح و رنگ های متنوع به سایت قالی کاشان مراجعه بفرمایید. در این فروشگاه اینترنتی قیمت فرش های ماشینی برابر با قیمت درب کارخانه محاسبه شده و ارسال فرش به تمام نقاط ایران به صورت رایگان نیز می باشد. با خرید از قالی کاشان زیبای را به دکوراسیون خانه خود هدیه دهید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.