فرش مدرن طرح رومانا

در این وبلاگ قصد دارم نکاتی مفید جهت خرید فرش کاشان به صورت راحت و امن و بی دردسر برای شما فراهم کنم.

فرش مدرن طرح رومانا

۷۷۷ بازديد
فرش طرح ماربل،طرح فرش،فرش کاشان جدیدفرش طرح ماربل یکی دیگر از ترند های پرفروش در فرش ماشینی بوده است. ماربل به معنای رگه های طلایی در زمینه فرش می باشد که فرش را همانند سنگ مرمر کرده است. 
استفاده از طرح های ماربل با طرح و رنگ های متنوع در قسمت های متنوعی از خانه استفاده می شود. این فرش در دسته سبک های فرش فانتزی و مدرن می باشد. 
توجه داشته باشید که قیمت فرش های ماربل به دلیل الیاف به کار رفته در آن بسیار مقرون به صرفه می باشد. که در ادامه با ویژگی های این فرش بیشتر اشنا خواهیم شد.
فرش طرح ماربل
فرش های طرح ماربل که یکی از پرفروش ترین فرش های فروشگاه اینترنتی قالی کاشان می باشد با الیاف پلی اوژن بافته می شود. پلی اوژن نوعی الیاف مصنوعی می باشد که با کیفیتی بالا تر از پلی استر برای تولید فرش استفاده می شود. 
این الیاف ضد حساسیت و مانع از پرزدهی فرش می شود. و برای افرادی که به پرز فرش حساسیت دارند بهترین گزینه محسوب می گردد. 
فرش طرح ماربل 700 شانه با تراکم 2550 است. این فرش ارتفاع خاب نسبتا بالایی داشته و دارای سطحی نرم و لطیف می باشد. شما می توانید از فرش های طرح ماربل در محیط اتاق خواب، سالن پذیرایی، سالن نشیمن و قسمت های متنوع خانه جلوه زیبایی را به دکوراسیون می بخشد.
حتی بسیاری از افراد شاغل از این فرش در مزون های خود، شرکت و انواع مکان های اداری استفاده می کنند.
فرش طرح ماربل به گونه ای پرفروش و زیبا می باشد که در سایز های 12 متری، فرش 9 متری و فرش 6 متری بافته می شود. افرادی که در مکان هایی با متراژ کوچک هم چون آپارتمان دارند در انواع قالیچه بافته می شود. 
اگر ابعاد دکوراسیون شما نیز در متراژ غیر استاندارد ساخته شده است می توانید از ابعاد سفارشی این طرح استفاده کنید. و با تحویل ابعاد به شرکت فرش مربوطه، فرش خود را پس از مدت کوتاهی تحویل گرفته و از محیط دکوراسیون دلنشین خود لذت ببرید.
این فرش زیبا که تصویر ان را در ابتدای مقاله می باشد با نام فرش 700 شانه طرح رومانا در فروشگاه قالی کاشان عرضه شده است. این فرش زیبا با زمینه قهوه ای رنگ بافته شده است. لازم به ذکر است از این فرش در دکوراسیون ها کرم، شکلاتی استفاده بالایی می شود. همچنین در دکوراسیون های تلفیقی کلاسیک و مدرن بسیار زیبا می باشد.
فرش های ماشینی اصولا با دستگاه های مخصوص به خود بافته می شوند. در ماشین آلات بافت فرش ماشینی تعداد رنگ های به کار رفته در فرش نیز متفاوت می باشد. اما در فرش های مدرن مانند طرح ماربل از هیچ محدودیت رنگی استفاده نشده است. تولید کنندگان و طراحان فرش همواره در تلاش هستند تا بهترین و زیبا ترین فرش های ماشینی با بالا ترین کیفیت را برای شما ببافند.
فرش جدید کاشان،فرش فانتزی،فرش مدرن،فرش شکلاتی
خرید مستقیم فرش از کارخانه کاشان
برای سفارش طرح های ماربل به مجموعه اینترنتی قالی کاشان مراجعه کنید. در قالی کاشان قیمت های فرش ماشینی بسیار مناسب می باشد. زیرا این مجموعه فرش مورد پسند شما را مستقیم از درب کارخانه برای شما مشتریان گرامی ارسال می نماید. همچنین ارسال فرش به سراسر ایران به صورت رایگان فراهم شده است.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.