کاربرد فرش شنل چیست؟!

در این وبلاگ قصد دارم نکاتی مفید جهت خرید فرش کاشان به صورت راحت و امن و بی دردسر برای شما فراهم کنم.

کاربرد فرش شنل چیست؟!

۷۷۴ بازديد
فرش شنل،فرش ماشینی شنل،فرش طرح شنل،فرش برای اتاق خواب
با پیشرفت تکنولوژی در زندگی، امروزه سبک مدرن جایگاه خاصی را در زندگی انسان ایجاد کرده است. یکی از آنها تولید فرش های مدرن و فانتزی در صنعت بافندگی می باشد. افراد زیادی امروزه از سبک مدرن برای دکوراسیون خود استفاده می کنند. به همین دلیل تولید کنندگان فرش ماشینی نیز برای تکمیل این سبک از دکوراسیون به تولید فرش های مدرن هم چون فرش شنل روی آورده اند. در این مقاله شما را با ویژگی های این محصول زیبا آشنا خواهیم کرد.
فرش شنل یا فرش بلژیکی
فرش های شنل از نخ شنل بافته می شوند. این محصول برجسته بوده و برخلاف فرش های شگی دارای پرز های کوتاه می باشد. همچنین شستشوی فرش های شنل بسیار آسان بوده و جنس الیاف به کار رفته در آن به گونه ای است که لکه و آلودگی از روی سطح فرش به سرعت پاک می شود.
از ویژگی های فرش شنل می توان به وزن سبک آن اشاره داشت. این سبک بودن به صورتی است که هنگام خریداری این محصول و قرار دادن آن بر روی کفپوش سرامیکی، باید از ترمز فرش استفاده کنید. چرا که وزن کم آن باعث حرکت فرش بر روی زمین خواهد شد.
الیاف نخ خاب در فرش ها شنل از پلی استر، اکریلیک هیت ست شده، پلی پروپیلن و پشم می باشد. اکریلیک یکی از الیاف مرغوب و باکیفیت در صنعت فرش می باشد. دو نمونه اکریلیک و پلی استر از بهترین الیاف به کار رفته در فرش می باشند. چرا که باعث افزایش لطافت فرش شده و در برابر ضربه و حرارت مقاوت بالایی دارد. همان طور که در ابتدای مقاله ذکر شد شستشوی این محصول بسیار آسان می باشد. همچنین عملیات فرآیند هیت ست کردن بر روی الیاف باعث براقیت و درخشانی آن می شود و تاثیر بالایی بر روی جلوه فرش می گذارد. فرش های تولید شده با نخ اکریلیک بوی مواد نفتی و پلاستیک نمی دهد. این مسئله در حالی است که الیاف مصنوعی به دلیل مواد شیمیایی بوی پلاستیک خود را از دست نمی دهند.
با توجه به تنوع بالا در فرش های شنل می توانید هر رنگ و طرحی که به آن علاقه داشته و بیشتر با دکوراسیون منزلتان ست می شود را خریداری کنید . الیاف این محصول ضدحساسیت و آلرژی بوده و برای افرادی که مشکل تنفسی دارند بهترین انتخاب است. گاهی اوقات افراد برای فرش آشپزخانه خود این محصول را خریداری می کنند. که با توجه به بافت ظریف گزینه مناسبی نخواهد بود.
از آنجایی که فرش شنل تفاوت های بسیاری با فرش کلاسیک دارد، هماهنگی آن با یک دکوراسیون کلاسیک فضای زیبایی را تشکیل نخواهد داد. اما اگر متراژ منزلتان بزرگ است می توانید برای قسمتی از آن فرش شنل را با دکوراسیون مدرن ست کنید.
پس از خریداری این محصول زیبا آن را به گونه ای قرار دهید که پایه های مبل لبه فرش قرار بگیرد. چرا که پایه های سنگین مبل باعث از بین رفتن بافت فرش خواهد شد.
خرید مستقیم فرش از کارخانه کاشان
فروشگاه اینترنتی قالی کاشان که یک فروشگاه معتبر در زمینه فرش می باشد، با تنوع بسیار انواع فرش ها به شما این اجازه را می دهد که فرش مناسب منزل خود را با ابعاد دلخواه و همچنین کیفیت و قیمت مناسب خریداری کنید. ارسال محصولات این فروشگاه به سراسر ایران رایگان می باشد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.