فرش 1200 شانه کرشمه کاشان

در این وبلاگ قصد دارم نکاتی مفید جهت خرید فرش کاشان به صورت راحت و امن و بی دردسر برای شما فراهم کنم.

فرش 1200 شانه کرشمه کاشان

۷۱۰ بازديد
فرش طرح افشان،فرش زمینه سرمه ای،فرش گل برجسته،جدید ترین فرش عروس
اگر کلمه فرش طرح افشان را در اینترنت سرچ کنید طرح های متنوعی را به شما نمایش خواهد داد و این نشان دهنده این است که فرش های طرح افشان بسیار پرفروش و دلنشین می باشد. امروز قصد داریم از بین هزاران طرح افشان طرح زیبای کرشمه را به شما معرفی کنیم. 
طرح کرشمه 1200 شانه قالی کاشان امروزه با تراکم 3600 واقعی بافته شده و به بازار عرضه می شود. این فرش از لحاظ قیمت از فرش 700 شانه بالا تر بوده اما از فرش های 1500 شانه قیمت مناسب تری را دارند. فرش 1200 شانه طرح کرشمه دارای الیاف صد در صد اکریلیک می باشد. این الیاف در برابر شستشو بسیار مقاوم بوده و هیچ اسیبی به آن وارد نمی شود.
همچنین یکی دیگر مزیت های فرش 1200 شانه طرح کرشمه بافت این فرش است. که به منظور تراکم بالا بافت فشرده ای داشته و آلودگی به درون فرش آسیبی نخواهد زد.
فرش کرشمه که تصویرش را در ابتدا مقاله ملاحظه می فرمایید زمینه سرمه ای رنگ داشته که در رنگ بندی های دیگر همانند کرم، فیلی،لاکی و آبی بافته می شود. که اصولا رنگ های لاکی و آبی فروش کمتری را در نوع خودش داشته و بیشتر افراد دنبال رنگ بندی های دیگر این فرش می باشند.
به دلیل اینکه در مرکز طرح کرشمه ترنجی وجود ندارد برای خانه هایی که دکوراسیون شلوغی را دارند بسیار مناسب می باشد. زیرا زمینه فرش های طرح افشان ساده می باشد. 
فرش های طرح افشان نمای کلی خانه شما را بزرگتر جلوه خواهد داد. پس اگر در خانه ای با ابعاد کوچک زندگی می کنید بهترین انتخاب خرید فرش افشان می باشد. امروزه با توجه به متراژ خانه ها و آپارتمانی بودن آن ها، طراحان به دنبال طراحی نقشه فرش افشان بیشتری نیز می باشند.
فرش طرح افشان 1200 شانه طرح کرشمه یکی از طرح هایی بوده که زمینه سرمه آن با دکوراسیون طوسی یا سفید به راحتی ست می شود. شما می توانید با این دکوراسیون فضایی مدرن را برای خانه خود رقم بزنید.
فرش های 1200 شانه 1200 گره در یک متر عرض فرش داشته و در یک متر طول فرش 1200 گره مجدد نیز بافته شده است. اما از آنجایی که در فرش ماشینی 3 پود نیز به کار رفته است، عدد 1200 در 3 ضرب شده و نتیجه تراکم کلی فرش می باشد.
گل ها و نقش و نگار های اسلیمی فرش باعث شده تا یک طرح اصیل در چشم مخاطب ظاهر شود. زیرا طرح های افشان از زمان های بسیار دور در ابتدا در فرش های دستباف به کار برده شده اند اما پس از افزایش قیمت فرش های دستباف به دلیل هنر دست قالی بافان ایرانی تولید کنندگان فرش ماشینی این طراحی زیبا را بر روی فرش ماشینی 1200 شانه به کار برده اند. 
اگر به دنبال طرح های افشان در میزان شانه و تراکم های متنوع می باشید در ابتدا به سایت قالی کاشان مراجعه کرده و سپس طرح مورد نظرتان را انتخاب کنید. 
خرید مستقیم فرش از کارخانه کاشان
یکی از مزیت های این فروشگاه ارسال مستقیم از درب کارخانه می باشد. به همین دلیل فرش های ماشینی با طرح های متنوع دارای قیمتی مناسب تر از فروشگاه های سطح شهر می باشند. در فروشگاه اینترنتی قالی کاشان ارسال فرش به سراسر ایران به صورت رایگان بوده و این به دلیل کاهش هزینه برای مشتریان عزیز می باشد. با خرید از قالی کاشان زیبایی را به خانه خود هدیه بدهید. و زینت بخش منزل خود باشید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.