فرش فانتزی و مدرن 700 شانه طرح باغ حریر کاشان

در این وبلاگ قصد دارم نکاتی مفید جهت خرید فرش کاشان به صورت راحت و امن و بی دردسر برای شما فراهم کنم.

فرش فانتزی و مدرن 700 شانه طرح باغ حریر کاشان

۷۷۷ بازديد
خرید مستقیم فرش از کارخانه قالی کاشان

اگر به دنبال فرش ماشینی بوده باشید با فرش های مدرن و فانتزی آشنایی کامل را دارید. این محصولات به تازگی و در سال های اخیر توسط تولید کنندگان معتبر ایران بافته شده و به بازار عرضه شد. فرش های فانتزی و مدرن تنوع بالایی در طرح و رنگ های خود داشته و در دسته فرش هایی است که متناسب با سلیقه تمام افراد بافته می شود. برای آشنایی بیشتر با یکی از طرح های فرش فانتزی و مدرن با ما در ادامه این مقاله همراه باشید.
فرش 700 شانه فانتزی و مدرن
از آنجایی که صنعت فرش ماشینی ایران روز به روز در حال پیشرفت و توسعه می باشد. فرش های فانتزی و مدرن نیز با میزان شانه و تراکم متفاوتی بافته می شوند. فرش های 700 شانه با تراکم 2550 از جمله فرش هایی است که با ارتفاع خاب بالایی بافته می شود. برای مثال ارتفاع خاب فرش فانتزی و مدرن در تصویر بالا 9 میلی متر می باشد. به همین دلیل در دسته فرش های نرم و لطیف طبقه بندی می شود. این فرش با نام فرش فانتزی و مدرن 700 شانه طرح باغ حریر از نقشه معروف فرش کلاسیک طرح باغ حریر الگو برداری کرده است. از آنجایی که درخواست سفارش طرح باغ حریر بسیار بالا بوده است تولید کنندگان همواره به دنبال تامین نیاز های مشتریان با بافت فرش فانتزی و مدرن این طرح بوده اند.
و نتیجه آن فرش زیبایی است که عکسش را در تصویر ابتدای مقاله ملاحظه می فرمایید. هر کدام از فرش های ماشینی با رنگ زمینه خاصی بافته می شوند. اما در فرش فانتزی اصولا به دلیل متفاوت بودن آن ها محدودیت رنگ وجود نداشته و از تمام رنگ ها مطابق با هر نقشه ای در زمینه فرش استفاه می شود. 
شما می توانید با خرید فرش کلاسیک طرح باغ حریر برای سالن پذیرایی استفاه کرده و از فرش فانتزی و مدرن آن در پوشش اتاق خواب، سالن نشیمن و ... استفاده کنید.
این فرش دارای ترنجی در مرکز بوده و اطراف ترنج را گل های رز زیبایی احاطه کرده است. همچنین در حاشیه فرش از نقش و نگار های اصیل فرش ایرانی به کار برده شده است. به صورت کلی می توان گفت زمینه فرش 700 شانه طرح فانتزی و مدرن باغ حریر طلایی بوده و برای خانه هایی با دکوراسیون تلفیقی از مدرن و کلاسیک بهترین انتخاب می باشد.
اکثر افراد به کیفیت فرش و قیمت آن توجه بالایی داشته و این ویژگی ها را در اولویت خرید خود قرار می دهند. به همین دلیل تولید کنندگان این فرش همواره  مناسب ترین قیمت برای مشتریان ر نظر گرفته اند. 
الیاف فرش یکی از مهم ترین ویژگی های فرش بوده که در قیمت آن نقش مهمی را دارد. الیاف موجود در این فرش از پلی اوژن که نوعی نخ مرغوب ر استفاده از فرش فانتزی و مدرن است به کار رفته و دارای ویژگی های زیادی می باشد. از جمله ضد حساسیت و ضد پرزدهی. همچنین از دیگز ویژگی های آن می توان به مقاوم در برابر حرارت و تابش نور مستقیم اشاره کرده. به صورتی که تا مدت زمان زیادی زیبایی خود را حفظ کرده و درخشندگی بالایی را خواهد داشت.
این الیاف دارای قیمت مناسبی می باشد. و برای تمام افراد قابل خریداری می باشد. فرش 700 شانه طرح باغ حریر در ابعاد متفاوت 12 متری، فرش 9 متری و 6 متری در حال بافت بوده و همچنین برای خرید سایز های کوچک می توانید ابعاد را به واح پشتیبانی بافت این فرش اطلاع اده تا پس از مدت زمان زیای فرش خود را تحویل بگیرید.
فرش کاشان
همان طور که در ابتدای مقاله به آن اشاره شد امروزه در کاشان که یکی از نماد های معتبر فرش ماشینی و دستباف می باشد فرش های متنوعی بافته می شود. به شما پیشنهاد می کنم با مراجعه به سایت قالی کاشان طرح خود را در هر میزان شانه و تراکمی انتخاب کرده و سپس به قیمت درب کارخانه آن را خریداری کنید. ارسال فرش های ماشینی فروشگاه اینترنتی قالی کاشان به تمام نقاط ایران به صورت رایگان می باشد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.