فرش 700 شانه طرح باغ بهشت کاشان

در این وبلاگ قصد دارم نکاتی مفید جهت خرید فرش کاشان به صورت راحت و امن و بی دردسر برای شما فراهم کنم.

فرش 700 شانه طرح باغ بهشت کاشان

۷۸۰ بازديد
خرید مستقیم فرش از کارخانه قالی کاشان
یکی از محصولات فرش ماشینی، فرش های 700 شانه می باشد. ارتفاع خاب در فرش های 700 شانه نسبت به سایر فرش های ماشینی بالا می باشد. به همین دلیل محبوبیت بیشتری را در بین فرش های ماشینی دارد. زیرا افراد ایرانی علاقه زیادی به نشستن یا دراز کشیدن بر روی زمین دارند. به همین دلیل در هنگام خرید ما به آن ها فرش های 700 شانه را معرفی می کنیم. یکی از فرش های ماشینی 700 شانه با طرح بسیار اصیل طرح باغ بهشت می باشد. طرح افشان در زمان شاه عباس صفوی وارد فرش دستباف شده و به دلیل محبوبیت تا به امروز از آن در تولید فرش های ماشینی استفاده می شود.
فرش 700 شانه طرح باغ بهشت
طرح باغ بهشت پوشیده شده از طرح های اسلیمی و ختایی می باشد. این گل و بوته های زیبا در سراسر فرش پوشیده شده و ظاهر فرش را زیبا تر کرده است. طرح های افشان برای بزرگ جلوه دادن فضای خانه انتخاب بسیار مناسبی می باشد. زیرا ترنج نداشته و زمینه فرش خلوت می باشد. همچنین رنگ کرم در زمینه فرش یکی از رنگ های پر فروش متن فرش می باشد. که آن را روشن تر از رنگ های دیگر کرده است.
این فرش یکی از طرح های پرفروش و پرطرفدار فرش ماشینی می باشد. که در ابعاد استاندارد فرش 12 متری، فرش 9 متری و فرش 6 متری بافته می شود. همچنین در رنگ های محبوبی همچون سرمه ای، فیلی، نسکافه ای که در دسته رنگ های پر فروش قرار دارند. 
الیاف به کار رفته در این فرش صد در صد اکریلیک هیت ست شده بوده که ویژگی های زیادی را دارد. برای مثال الیاف اکریلیک و انجام عملیات هیت ست بر روی الیاف باعث حالت بازگشت پذیری الیاف می شود. برای مثال اگر فرش را در محل رفت و آمد بالایی قرار دهید مجددا الیاف به جهت اصلی خود بازمی گردند. 
همچنین در برابر نور مستقیم خورشید و حرارت مقاومت بالایی را نسبت به دیگر الیاف موجود در سطح خاب فرش ماشینی دارند. این الیاف در برابر آلودگی مقاوم بوده و به دلیل بافت ریز به هیچ وجه اجازه ورود آلودگی به داخل فرش را نخواهد داد. الیاف الکریلیک ضد حساسیت بوده و مانع از ایجاد حساسیت برای شما خواهد شد.
فرش 700 شانه تراکم 2550 از نمونه فرش هایی می باشد که مدت زمان زیادی از تولید آن می گذرد. اما همچنان در رتبه بالایی از فروش در بی سایر فرش های ماشینی با شانه و تراکم بالا قرار دارد. فرش های 700 شانه به دلیل شانه و تراکم پایین قیمت بسیار مناسبی را نیز دارد. با خرید فرش 700 طرح باغ بهشت زمینه کرم زیبایی را نثار دکوراسیون خانه خود کرده و از فضای موجود لذت کافی را ببرید. 
خرید فرش مستقیم از کارخانه کاشان
برای سفارش فرش ماشینی با کیفیت و قیمت مناسب در ابتدا به فروشگاه قالی کاشان مراجعه کنید. در فروشگاه قالی کاشان تمام محصولات به قیمت درب کارخانه بوده و ارسال آن به منظور رفاه مشتریان گرامی به سراسر ایران به صورت رایگان می باشد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.