فرش 1000 شانه ماشینی کاشان و ویژگی های آن

در این وبلاگ قصد دارم نکاتی مفید جهت خرید فرش کاشان به صورت راحت و امن و بی دردسر برای شما فراهم کنم.

فرش 1000 شانه ماشینی کاشان و ویژگی های آن

۷۹۱ بازديد
فرش 1000 شانه کاشان با قیمت ارزان و کیفیت عالی - خرید فرش 1000 شانه کاشان

امروزه فرش های ماشینی کاشان با کیفیت بسیار عالی بافت و روانه بازار می شوند. انواع بسیار مختلفی از فرش های ماشینی با طرح های متفاوتی تولید می شوند تا هر سلیقه ای را راضی کنند. یکی از انواع فرش های ماشینی کاشان فرش 1000 شانه است. در این متن قصد داریم با فرش های 1000 شانه کاشان آشنا شده و ویژگی های آن ها را بررسی کنیم. اگر به فکر خرید فرش ماشینی کاشان هستید اما اطلاعات زیادی در این زمینه ندارید بهتر است به خوبی این متن را مطالعه کنید تا بهترین خرید را داشته باشید. دانستن این اطلاعات به شما کمک می کند تا فرش ماشینی مناسب با نیاز خود را کرده و دچار اشتباه نشوید. لطفا با ما همراه شوید.

فرش 1000 شانه کاشان چه ویژگی هایی دارد؟

فرش های ماشینی همان طور که می دانید انواع مختلفی دارند. از نظر شانه می توان فرش ها را به چندین گروه دسته بندی کرد. فرش 1000 شانه کاشان به فرشی گفته می شود که در یک متر از عرض آن 100 گره قابل مشاهده باشد. پس اگر با خط کش یک متر از عرض فرش را به دقت بررسی کنید باید 100 گره در بافت آن مشاهده کنید. در مورد تراکم این فرش نیز باید گفت فرش 1000 شانه تراکم 3000 داشته و بسیار ریزبافت است. ریزبافتی بیش تر این فرش نسبت به فرش 700 شانه سبب شده زیبایی ظاهری بهتری داشته باشد. از این رو خریدارانی که قادر به صرف هزینه بیش تری هستند مطمئنا فرش 1000 شانه را به فرش 700 شانه ترجیح می دهند.
یکی از ویژگی های فرش 1000 شانه کاشان بافت با خاب مناسب است. ضخامت این فرش همانند فرش 700 شانه زیاد است. این ضخامت بالا در فرش سبب شده بافتی بسیار نرم و مقاوم داشته باشد. این ویژگی در کنار ظاهر زیبا از دلایل پرفروش بودن فرش 1000 شانه است. در مورد کیفیت فرش های درجه یک ماشنیی کاشان نیز جای برای بحث باقی نمانده است. فرش های تولید شده در کارخانه فرش کاشان با بهترین مواد اولیه بافته می شوند . استفاده از نخ های اکریلیک درجه یک در بافت فرش 1000 شانه باعث شده طول عمری تضمین شده داشته باشد. از سوی دیگر نیز باید گفت این فرش بدون پرزدهی و ضد حساسیت است. به همین دلیل است که در هر فضایی می توان از این دسته از فرش های ماشینی استفاده کرد.
فرش 1000 شانه کاشان طرح و نقش های بسیار متنوعی نیز دارد. این فرش به دلیل فروش بالایی که دارد در انواع طرح های مدرن یا کلاسیک تولید می شود. طرح های مدرن فرش 1000 شانه کاشان با رنگ بندی های جدید و امروزی سبب شده هر خریدارای بتواند فرش 1000 شانه مورد نظر خود را پیدا کند. فرش 1000 شانه نسبت به فرش 1200 شانه ضخامت بیش تری دارد. این مورد برای بسیاری از خریدران مهم بوده و آنها را به سمت این دسته از فرش ها سوق داده است.

خرید فرش 1000 شانه ماشینی کاشان

برای خرید فرش 1000 شانه کاشان به صورت مستقیم از کارخانه پیشنهاد می شود به فروشگاه اینترنتی قالی کاشان مراجعه کنید. در این فروشگاه انواع فرش های ماشینی مانند فرش 500 شانه، فرش 700 شانه، فرش 1000 شانه، فرش 1200 شانه، فرش 1500 شانه و فرش 1600 شانه با جدید ترنی طرح و نقش ها به نمایش گذاشته شده است. یکی از ویژگی های این فروشگاه خرید فرش مستقیم از کارخانه فرش کاشان است. از این رو اگر می خواهید فرش ارزان قیمت ماشینی کاشان با بهترین کیفیت را خرید کنید بهتر است به این فرشگاه مراجعه کنید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.