فرش شنل چیست ؟ ویژگی های فرش شنل ماشینی کاشان

در این وبلاگ قصد دارم نکاتی مفید جهت خرید فرش کاشان به صورت راحت و امن و بی دردسر برای شما فراهم کنم.

فرش شنل چیست ؟ ویژگی های فرش شنل ماشینی کاشان

۷۸۶ بازديد
فرش کاشان انواع فرش فانتزی و مدرن جدید - قیمت و خرید فرش فانتزی و مدرن قالی کاشان - فرش شنل
فرش شنل یا فرش بلژیکی یکی از جدید ترین فرش های فانتزی و مدرن است که اخیرا در بازار فرش ماشینی جایگاه ویژه ای یافته است. فرش شنل فرشی فانتزی است و با طرح هایی انتزاعی بافته شده است. خصوصیات ویژه و خاص این فرش سبب شده برای استفاده در فضا ها و دکوراسیون های مدرن امروزی استفاده زیادی داشته باشد. فرش شنل یا بلژیکی که پرفروش ترین نوع آن فرش شنل ترک است در ابعاد مختلف با طرح های متنوعی بافت شده و برای هر سلیقه ای مناسب است. در ادامه به بررسی ویژگی های فرش شنل ماشینی می پردازیم. با ما در ادامه همراه شوید.

فرش های فانتزی و مدرن

بیش تر فرش های فانتزی و مدرن موجود در بازار فرش های ماشینی هستند. فرش های فانتزی ماشینی کاشان که به سراسر دنیا صادر می شوند انواع مختلفی داشته و در شانه و تراکم های متفاوتی بافته می شوند. فرش 500 شانه ، فرش 700 شانه، فرش 1000 شانه، فرش 1200 شانه و فرش 1500 شانه همگی از فرش های با کیفیت ماشینی کاشان هستند که با طرح های فانتزی و مدرن بافته می شوند.

ویژگی های فرش شنل کاشان

فرش شنل از جدید ترین فرش های ماشینی است و در سال های اخیر طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است. در فرش شنل از الیاف پلی استر و پلی پروپیلن در نخ خاب فرش استفاده می شود. نخ پود این فرش نیز از جنس شنل است که حالت فرورفتگی داشته و سبب می شود نقش های فرش حالت برجسته داشته باشند. نقش های برجسته از ویژگی های مهم فرش شنل بوده و زیبایی خاصی به آن داده است. الیاف استفاده شده در فرش شنل حالتی براق دارند که سبب می شود ظاهر فرش فوق العاده زیبا به نظر برسد. از همین رو فرش های شنل برای تزیین دکوراسیون استفاده زیادی دارد.

از دیگر ویژگی های فرش شنل می توان به وزن سبک و جابجایی آسان و هم چنین شست و شوی راحت آن اشاره کرد. فرش های شنل ماشینی کاشان در طرح های ساده و فانتزی بافته می شوند و تفاوت زیادی با فرش های کلاسیک و سنتی دارند. فرش های شنل پرز هایی با ارتفاع کوتاه دارند و به راحتی تمیز می شوند. این فرش برخلاف فرش های شگی ضخامت کمی داشته و برای استفاده در آشپزخانه نیز مناسب است. فرش های شنل با نخ های هیت ست شده بافته می شوند و به همیتن دلیل بدون پرز هستند. ضد حساسیت بودن این فرش از دیگر ویژگی های مهم این فرش است. فرش شنل قیمت ارزان تری نسبت به سایر فرش های ماشینی دارد که سبب فروش بالای این محصول شده است.

فرش شنل در دکوراسیون

خانه‌های مدرن امروزی اغلب فضای کمی داشته و آپارتمانی هستند. کف‌پوش بیشتر آنها، از جنس سنگ و سرامیک است. بنابراین برای اینکه فضای خانه بزرگ‌تر و دل باز تر به نظر برسد و ضمنا با مشکل سُر خوردن فرش روی کف‌پوش‌های مختلف رو به رو نباشید، نیاز به نوعی فرش دارید که طرح‌های ساده و رنگ‌های خنثی داشته باشد و ضمن بزرگ نشان دادن فضا، روی سنگ و پارکت و… لیز نخورد. در فرش های شنل از لاتکس در پشت فرش استفاده می شود تا این مشکل رفع شود.
فرش های شنل فانتزی طرح هایی ساده و انتزاعی دارند و با رنگ هایی جذاب بافته می شوند. از این رو برای تزیین دکوراسیون های مدرن و امروزی گزینه ای فوق العاده هستند. فرش شنل برای استفاده در دکوراسیون های شلوغ ایده آل است و سبب بزرگ تر و خلوت تر دیده شدن محیط می شود.


خرید فرش فانتزی شنل کاشان

برای خرید جدید ترین فرش فانتزی و مدرن کاشان مانند فرش شنل یا فرش شگی پیشنهاد می کنیم به فروشگاه قالی کاشان مراجعه کنید. در فروشگاه قالی کاشان زیبا ترین و جدید ترین فرش های ماشینی با طرح های خاص و به روز به نمایش گذاشته شده است. انواع فرش های سنتی و کلاسیک، فرش های فانتزی و مدرن، فرش های شنل، فرش فریز، فرش وینتیح یا کهنه نما، فرش طرح افشان کاشان و ... در این فروشگاه قابل خرید به صورت مستقیم از کارخانه است.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.